В YASNO запрацював Центр розгляду скарг

Відтепер розгляд скарг споживачів електричної енергії згідно з вимогами законодавства буде проводитися «Центром розгляду скарг», а не Інформаційно-консультатційним центром, як це було раніше. 
Постанова Національної комісії регулювання електроенергетики України від 12 березня 2009 року № 299 «Про затвердження Положення про Інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами електричної енергії» втратила свою чинність. І з 1 квітня 2025 року розгляд скарг споживачів проводиться «Центром розгляду скарг».    
У разі, якщо після звернення до енергоофісу та/або контакт-центру, залишились питання, що потребують додаткового вирішення (для розгляду скарг, спірних питань і ситуацій) клієнти YASNO можуть звернутись до Центру розгляду скарг.
Центр розгляду скарг, зокрема, виконує такі функції: 
• об'єктивно, всебічно і вчасно розглядає скарги заявників; 
• залучає до розгляду скарги, за необхідності: заявника, структурні підрозділи електропостачальника, до компетенції яких відноситься предмет скарги, та третіх осіб; 
• готує проєкт письмової відповіді заявнику про результати розгляду скарги у строки, встановлені законодавством. У разі визнання скарги необґрунтованою готує роз'яснення про порядок оскарження прийнятого рішення за результатом розгляду скарги; 
• ініціює заходи із забезпечення поновлення порушених прав заявника, виконання прийнятих у зв'язку зі скаргою рішень; 
• вчасно надає інформацію для розміщення на сторінці «Центр розгляду скарг» на офіційному вебсайті електропостачальника у мережі Інтернет; 
• здійснює облік складених протоколів за результатами розгляду скарг заявників; 
• узагальнює та вносить на розгляд керівництва електропостачальника пропозиції щодо створення умов для подальшого розвитку Центру; 
• за узагальненими матеріалами готує та надає пропозиції щодо необхідності внесення змін до нормативно-правових актів.
Фахівці Центру розгляду скарг:
• розглядають скарги клієнтів, подані у письмовій (електронній) формі, що надходять  на електронну пошту YASNO та через звернення в особистому кабінеті або мобільному застосунку
• аналізують вимоги Національної комісії у сферах енергетики та комунальних послуг та/або запитів Державної інспекції енергетичного нагляду України щодо надання копій документів, засвідчених в установленому порядку, пояснень та іншої інформації з питань, викладених у скарзі
• надають роз’яснення щодо прав та обов’язків заявників при розгляді скарг (у разі потреби).
Ознайомитись з інструкцією про порядок подання звернень/скарг/претензій можна за посиланнями клієнтам з:
Києва - https://yasno.ua/crs-kep 
Дніпропетровської області – https://yasno.ua/crs-dnep
Донецької області -  https://yasno.ua/crs-dep
Спірні питання, які виникають між електропостачальником і заявником щодо проведення розрахунків за електричну енергію вирішуються сторонами укладених договорів в установленому законодавством порядку, у тому числі шляхом переговорів або в судовому порядку.

 

Вас може зацікавити: