У середу, 30 липня стартує період передачі показань електролічильників, що триватиме до 3 серпня включно. Для тих, хто прагне отримати рахунки за фактично спожиту електроенергію, необхідно передати показання саме у зазначений період. Зробити це можна швидко і зручно за допомогою онлайн-сервісів YASNO. На скільки швидко? Заміряли, розповідаємо.
Якщо клієнт зареєстрований в онлайн-сервісах YASNO, то на передачу показань йому необхідно витратити менше однієї хвилини. За швидкістю рейтинг онлайн-сервісів YASNO для передачі показань виглядає так:
1) Особистий кабінет і мобільний застосунок – до 20 секунд необхідно, щоб відкрити кабінет/застосунок, обрати особовий рахунок (якщо їх декілька), натиснути «Передати показання» і ввести їх. Крім зручної передачі показань, сервіси дозволяють також побачити показання, передані у попередні періоди, проаналізувати власне споживання, поспілкуватись з фахівцями постачальника, звірити розрахунки та ін.
2) чатбот у Viber – до 25 секунд потрібно, щоб у головному меню натиснути на кнопку «Передати показання», обрати особовий рахунок, ввести показання та відправити їх. Також чатбот має функцію нагадування, що зручно для тих клієнтів, котрі забувають вчасно передавати показання.
3) Форма на сайті – до 58 секунд необхідно, щоб на головній сторінці сайту обрати розділ «Передати показання» та ввести адресу та/або номер особового рахунка, показання і відправити їх. Трошки більше часу необхідно через те, що дані потрібно ввести, а в інших сервісах, де клієнт уже зареєстрований, вони підтягуються автоматично.
«Менше хвилини часу необхідно клієнтам YASNO виділити один раз на місяць, щоб передати показання електролічильника. Погодьтесь, це надзвичайно швидко. А якщо передавати показання ще й встановлені терміни, то рахунки будуть за фактично спожиту електроенергію, а це взагалі ідеальна картина. Оскільки клієнти не сплачують зайвого і не мають питань до суми в платіжці, а постачальник не здійснює додаткових перерахунків», - нагадав Сергій Коваленко, генеральний директор YASNO.
Нагадаємо, YASNO продовжує працювати над покращенням існуючих та створенням нових онлайн-сервісів, щоб клієнти могли просто, зручно і за лічені хвилини передавати показання електролічильника, сплачувати за світло, укладати договори про постачання електроенергії, відновлювати електропостачання після його відключення за борги та вирішувати інші питання, пов’язані з електропостачанням.